tisdag 19 juli 2011

Rolig dag med mycket folk

Idag var det rätt mycket folk ute på lillgalten. Jag , lillpär , storpär ,jegas ,uffe med flickvän gick först ut till bodium blocket där jegas har monkey business som projekt men som han inte fick till nu heller däremot gjorde både uffe och perwe den. Dom klättrade på flera andra och jag och perwe testade bodium men det var lite fuktigt på greppen och så är den allmänt tung så den gick inte idag,inte ens nära.

Sen gick vidare till le-balance-de-la-slope blocket där jag och perwe rev av flera stycken och dom tyckte problemen var väldigt fina. Jag fick göra Bodins nya stealth och le-ultimate-balance-de-la-lockoff och nån repetion så det vart mycket klättrat idag. Vi avsluta med att jag visa porcellus blocket där dom vart sugen på flera problem .Kul att fler kommer ut på Lillgalten eftersom det finns väldigt mycket fina problem där och jag hoppas ännu fler hittar ut dit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar