måndag 18 juli 2011

Nya block på Lillgalten

Jag och lillpär var ut igår på lillgalten med planen att först gå till Bodium blocket och repetera ett par problem b.l.a dumdum och multipurpose . Vilket gick precis enligt planen sen drog vi vidare mot ett block jag hittade ifjol som jag borstade upp två problem då som jag ville göra.

Väl där så borstade vi upp tre problem till som vart lätta men fina. Men av dom jag borstade ifjol kunde jag bara göra en av dom dessutom vart det ett nytt projekt mellan dom två så vi fick lämna stenen med projekt kvar.

Efter det var planen att gå längst ut till udden och borsta några block som jag hittade ifjol men tiden hade sprungit ifrån oss så vi borstade bara upp två problem på ett block som vi sedan gjorde . Efter det var väldigt nöjda och rätt möra efter att ha varit i farten i flera timmar . Vi parkera bilen ute vid Lillgalten vid halvfem tiden och vi var tillbaka vid bilen halvelva, en sk. helkväll!

Projekten

Brothers in arms 7A

Ironhip 6C
Länk till Lillgalten på 27 crags

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar