onsdag 6 juli 2011

Ännu en härlig dag på stranden

Kunde inte hålla mig utan begav mig ut till Lillgalten och det nya blocket och borstade upp två nya problem och gick runt och reka lite. Vädret var fantastikt och ändå så var det lite svalt för det var skugga på stenen. Vart tre nya problem klättrade plus ett av dom jag borstade upp förra gången för det är så fint så det var en bra dag. Där i mellan gick jag runt och leta nya block eller svalka mig i havet!!

Vad det gäller graderna så är jag helt konfunderad vet inte alls vad jag ska sätta . Det var varmt men samtidigt inte tokvarmt och dessutom skuggigt ,vilken form är jag i, får inte riktigt känslan för vad som kan vara rätt men vad fan är ändå ett förslag så vi får se!

Jag fick slut på batterie i videokameran så jag filmade med min Iphone så ha överseende. Problemet är ett av dom läckraste och annorlunda jag klättrat i Sverige, påminner om Fontansten på utseende och grepp.

Broken går där paddan ligger


Ligger fint till,skönt med ett svalkande dopp efter all klättring

Blöt och nöjd : )


Grymt fin kvalite på blocket

 Fontgasm ..Så annorlunda och läckert

Går att stå raklång på vissa ställen under taket

Its a wrap....


2 kommentarer:

  1. Vilket sanslöst fint problem du hittat! Inte lite man längtar tillbaka när man ser sånt här... även om just detta hade varit lite för svårt, men några press hade man allt kunnat gjort, envis som man är:)

    //Oscar Nyquist

    SvaraRadera
  2. Det hade du gjort rätt i! Vi får väl ta och åka nå skidor nånstans i vinter kanske!

    SvaraRadera