söndag 22 maj 2011

Nya på Omsberget

Jag och F.A.T Bodin var på Omsberget idag och borstade fram lite nytt och klättrade en del av dom nya som jag borstat fram förut och dom är av rätt god kvalite och mycket klättring för insatsen på en del av problemen vilket aldrig är fel. Vi kände dessutom på ett nyborstat projekt som blir rätt hårt och högt.Några av problemen är inte med på bild men ena vart faktiskt rätt rolig och lite barsk ,Jag ska bara...Ojdå 7A+ och det andra är ett halvdyno, Arrow 4C.

Det var denna vi kände på som blir ganska hårt på små grepp

Här kommer det gå en ny som vi börjat borsta fram

Bodda förbereder inför FA på ett helt okej problem,Linedancer 6C+

And off he goes!!

 High Chaparral 5C,vart  roligare och mycket finare än vad jag trodde men lite scary på slutet fyra -fem meter upp!

5 kommentarer:

  1. Linedancer 6C+ (den jag kör på bilderna)
    High Chaparral 5C (den på sista bilden) Trestjärnig om det inte vore för landningen.
    Arrow 4C Riktigt fint dyno, det skulle ha varit en meter till.

    SvaraRadera
  2. Med sitten lär nog projektet landa i de övre 7:a registret.

    SvaraRadera
  3. Ja ,grymt synd att det inte dynot var högre. Tror oxå den hamnar i det övre 7:a registret.. Får se om jag åker dit imorgon och spettar lite.

    SvaraRadera
  4. Ser grymt fint ut. Du får hjälp att rulla sten nästa vecka;)

    SvaraRadera