lördag 24 september 2011

Jakten på 7C

Drog ut med Magnus Ryde och Henrik Petre till Marna för dom var grymt sugna på Greedy Fingers som dom kämpade med länge men inte fick göra ,själv värmde jag på den och höll på att göra den igen men hade inte riktigt motivationen att göra sista lite hårdare movet när man faller ut bakåt i ett grepp och föll av men kändes bra.

Sen drog vi till Lillgalten och fontgasm stenen där jag lyckades göra en FA ,det blev Parvus Anus och både Magnus och Henrik gjorde  Parvus ansa men med annan fotbeta som såg bra ut så den ska nog ner i grad. Sen gav jag mig på Sub tectus och kom lite längre en förra gången men andra movet är utsträckt och jävligt avigt och det gick inte idag. Efter det så visade jag dom slope och porcellus stenen och gjorde två lätta men fina FA på porcellus stenen. Bra dag i vilket fall : )

1 kommentar:

  1. Kvaliteten på problemen och stenen är riktig, riktigt bra!

    SvaraRadera