fredag 5 augusti 2011

Nytt ställe som lindrar

Har varit och rekat lite nya områden och ett av dom är skottsund vilket var bättre än väntat. Har varit ut fyra dagar och borstat samt försökt klättrat dom jag borstat fram men har inte varit helt lätt. Förutom att flera av dom är hårda så är jag mentalt slutkörd och känner mig som en använd disktrasa som någon torkat upp råttbajs med och slängt i sopnedkastet. Livet är inte lätt men lite lättare hade underlättat ,känns inte som en höst med happy days längre.

Har inte hunnit rekat ut hela ormådet än men finns mycket att göra än och det känns otroligt bra att ha nåt man älskar att göra en sån här gång ,att leta upp ,se linjer och borsta upp dom.Bara att lägga ner energi på nåt så monotont tråkigt som att borsta bort mossa känns skönt så man kan lägga fokus på nåt annat.

Här kommer lite bilder och en film på blocken och ett av problemen jag trots allt lyckats göra.












1 kommentar:

  1. När jag och Fredrik var dit igen så konstatera vi att med torrare och renare startgrepp så kändes Traición mer som 7A . Att sätta grader är inte min grej...

    SvaraRadera