fredag 12 augusti 2011

Ännu en tur till Västanbäck

Jag och Lillpär drog upp till Västanbäck igen och denna gång var det svalare men ändå skönt väder. Började på waka waka stenen som uppvärmning sen gick vi och letade orren och havre blocken och efter ett tag så hittade vi dom .

Vi tog oss ann orren först som jag efter haft problem med urtoppningen ,jävligt skitigt och oborstat, så  gick den ner för mig men Pär hade problem med ett långt move. Sen provade jag att göra ett nytt problem till höger om Orren ,om den inte är gjord redan, men hade ingen borste så jag kunde inte borsta på toppen vilket gjorde det svårt på slutet 5 meter upp vill man inte gräva i mossan men var upp dit tre gånger men var tvungen att hoppa ner. Den lär hamna runt 7A -7B men kändes hårdare än Orren .

Sen tog vi oss ann billy opel som flashades á la campus stil men Balansakten fick vi inte till vet inte vad vi gjorde för fel.

Allt som allt så hade vi en jävligt trevlig dag som lär göras om snart . Men både jag och Pär är fortfarande förvånade hur lite folk det verkar vara ute och bouldra trots ett sånt fint område.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar