måndag 8 november 2010

Nytt i Lillgalten

Var ute hela dagen  i kylan  igår och klättrade en del av det jag borstat upp innan säsongen är helt över. Vart åtta nya problem men finns bra mycket mer att göra,en hel del av det högre karaktären. Börjar kännas att det snart är slut på ute säsongen för solen värmer just ingenting och man får försöka hålla värmen mellan pressen men det är det värt för det är så grymt kul att klättra ute istället för inne.

Dearhunter 6A
Lucifer 7A
The Cave 7B ,startar på läppen .
Hade varit coolt om man kunde klättrat hela vägen inifrån men finns nästan inga grepp.
Är nog svårt att se på bilden men den är ca fem meter hög.
The Great Balou 6C ,startar mitt på bilden och går ut över hörnet. Stenen är enorm och runt sex-sju meter hög.
SeaLine 6C+,otroligt fin!

6 kommentarer:

  1. Fan, det ser ju nice ut på Lillgalten.

    SvaraRadera
  2. Är nice och finns mycket att göra!! = )

    SvaraRadera
  3. Jag var och klättrade i tisdags inne, så snart så. HA

    SvaraRadera
  4. Låter bra det,lätt och stark nu då? Ska du upp till umeå?

    SvaraRadera
  5. 91 kilo, svag och outhållig, kan inte bli värre.
    Blir nog inget Ume, måste nog smyga igång så att man inte blir skadad igen.
    Nu verkar min långvariga halskatarr börja släppa så att jag kan börja träna igen.
    Man skall inte sluta snusa, det blir bara skit.

    SvaraRadera
  6. Halskatarr, wtf?? Ja, du får göra det så du kommer i form till nästa säsong! Kommer bli en grym en!

    SvaraRadera