söndag 19 maj 2013

Eufori

Lyckades äntligen göra Traicion sds i Skottsund, ett område som jag själv hittade och problemet som jag själv borstade upp för två år sen. Ett område jag la väldigt mycket tid på för att slippa tänka på annat, kväva smärtan med svett och hårt arbete. Och den här stenen och problemet var och är pärlan i området så att känna sån eufori när jag stog på toppen var obeskrivligt.

Har aldrig varit med om den känslan och det fokuset jag hade när jag satt mig ner. Gjorde slutet två gånger sen gjorde jag den på första press och det kändes oförskämt lätt och alla flytt bara stämde till 100 % och efter var det nästan lite svårt att komma ihåg alla flytt och jag hade känslan att jag bara hade gjort några flytt när det i själva verket är 11 flytt innan man står på toppen,mycket märklig känsla nästan som att jag var i trance.

Tyvärr glömde jag att filma det fanns inte som i min tankevärld just då. Men lägger in en klipp från en tidigare bestigning även om jag har en annan beta. Här länken till problemet på 27 Traicion sds




Traición sds from Fredrik Bodin on Vimeo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar