torsdag 13 oktober 2011

Overload

Var ut till Overload för en andra session på detta fina problem och det gick både bra och dåligt . Var lite sliten efter ett rätt hårt pass inne och saknade rejält med fokus dessutom där tankarna bara fladdrade runt. Men det positiva är att jag lyckades länka från första skicket upp till greppet man skickar till från ståstarten vilket var väldigt positivt.

Men från start så missade jag krimpen varenda gång och kände mig som sagt jävligt ofokuserad men känns jäkligt positivt ändå och om jag bara är fräsch och har fokus på rätt saker så lär det vara fullt möjligt att jag klarar det.

Har redan uppfyllt mitt mål för i år och har två dröm mål kvar och det är Overload och Matrix .Känns dessutom som att jag har lättare att vara här och nu och pepp när jag klättrar med andra så Bodda för fan tagga till nu!

Här kommer en kort filmsnutt på några av försöken,tyvärr inte det bästa för batteriet tog slut...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar